Μείνετε συντονισμένοι με το σύλλογο Τριτέκνων Αττικής μέσω της επίσημης σελίδας μας στο Facebook: Πατήστε ΕΔΩ καθώς και από αυτό το ΠΡΟΦΙΛ

2006 – 2023: 17 χρόνια προσφοράς στους ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ και στην Οικογένεια

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

Πως θα συμπληρώσεις εύκολα το μηχανογραφικό σου


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΝΟΜΟΥ) ΑΤΤΙΚΗΣ
Μέλος της ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ (ΠΟΤ)
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2006
Σαπφούς 21, Καλλιθέα. ΤΚ 17676
Πατησίων 4, Ομόνοια, Αθήνα
τηλ 210 9524869, 6932 737727, 6949 592286,
email: titsa_mesouridou@yahoo.gr   
email: triteknoiattikis@yahoo.gr
fax: 2109570649  
http://triteknoinomouattikis.blogspot.com


Πως θα συμπληρώσεις εύκολα το μηχανογραφικό σου

Οι πανελλαδικές εξετάσεις τελείωσαν. Από το αποτέλεσμα των εξετάσεων αυτών θα κριθεί ποιοι από τους υποψηφίους θα πάρουν το εισιτήριο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Η σωστή επιλογή σπουδών και επαγγέλματος θα τους ανοίξει νέους δρόμους, θα τους προσφέρει νέες εμπειρίες και θα κάνει τη ζωή τους ενδιαφέρουσα και δημιουργική, προσφέροντας τους προσωπική ολοκλήρωση.
Για να γίνει, όμως, αυτό χρειάζονται δύο πράγματα: πρώτον να εκμεταλλευτούν όσο γίνεται καλύτερα το διάστημα που απομένει, επιλέγοντας σπουδές που είναι κατάλληλεςγ για αυτούς,
 και δεύτερον, όταν έλθει η ώρα, να συμπληρώσουν σωστά το Μηχανογραφικό τους.
Α. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
α) ερωτήματα αυτογνωσίας
1. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μου;
2. Ποια είναι τα ενδιαφέροντα μου;
3. Ποιες είναι οι ικανότητες – δεξιότητες που διαθέτω; Ακόμη ποιες είναι οι ιδιαίτερες κλίσεις και τα όποια ταλέντα μου;
4. Σε ποια μαθήματα μπορώ να αποδώσω καλύτερα
5. Ποιες είναι οι αξίες μου; Ειδικά οι εργασιακές μου αξίες; Τι θεωρώ σημαντικό και τι θέλω από την μελλοντική μου εργασία;
β) ερωτήματα πληροφόρησης
1. Για το αντικείμενο σπουδών και το πρόγραμμα σπουδών των σχολών στο ένα ή τα δύο (αν έχουν δώσει 5ο μάθημα) επιστημονικά πεδία που τους ενδιαφέρουν
2. Ειδικά φέτος με τη συγχώνευση–κατάργηση των ΤΕΙ, την «πανεπιστημιοποίηση» ορισμένων τμημάτων τους και τη δημιουργία, δεκάδων νέων τμημάτων, είναι επιβεβλημένο να ενημερωθούν για τα νέα προγράμματα σπουδών και τις επαγγελματικές διεξόδους. Στα τμήματα αυτά θα διαμορφωθούν βάσεις για πρώτη φορά.
3. Για τη δυνατότητα που παρέχουν οι σχολές για μεταπτυχιακές σπουδές
4. Για τα νέα δεδομένα στην αγορά εργασίας και τα επαγγέλματα
5. Για τις επαγγελματικές διεξόδους και τις προοπτικές απασχόλησης
Είναι προτιμότερο να επιλέξουν, αρχικά, τμήματα με ευρύ γνωστικό αντικείμενο, και στη συνέχεια να ακολουθήσουν μια εξειδίκευση με ένα κατάλληλο μεταπτυχιακό.
γ) ερωτήματα σχετικά με το κόστος σπουδών
Εάν δεν υπάρχει σχολή που τους ενδιαφέρει στον τόπο κατοικίας τους, οφείλουν να διερευνήσουν την οικονομική δυνατότητα να μετακινηθούν σε μια άλλη πόλη.
Επομένως τα οικονομικά της οικογένειάς τους είναι ένα σημαντικό δεδομένο που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους. Το κόστος σπουδών απασχολεί πλέον πολλούς υποψήφιους και η συζήτηση με τους γονείς καθίσταται επιβεβλημένη. Μία λύση θα ήταν η στέγαση σε φοιτητική εστία, εφόσον, βέβαια, υπάρχουν οι προϋποθέσεις και η πόλη που τους ενδιαφέρει προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.
δ) ερωτήματα σχετικά με τη δυνατότητα μετεγγραφής
Εφόσον υπάρχει αντίστοιχο Τμήμα ή Σχολή, μπορούν να διερευνήσουν την πιθανότητα και τις προϋποθέσεις μετεγγραφής κοντά στον τόπο κατοικίας τους ή τον ίδιο τόπο που
σπουδάζει ο αδελφός/ή τους.
Β. ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
Βήμα πρώτο:
Επιλέγεις: 

και εκτυπώνεις το ένα, αν έχεις δώσει τέσσερα
μαθήματα ή και τα δύο Επιστημονικά Πεδία που σε ενδιαφέρουν, αν έχεις δώσει 5 μαθήματα:
Σε κάθε Πεδίο χαρακτηρίζεις τις σχολές επιλογής σου με τα γράμματα:
Α: για τις Σχολές που σε ενδιαφέρουν πρωταρχικά
Β: για τις Σχολές που σε ενδιαφέρουν λιγότερο
Γ: για τις Σχολές που δεν σε ενδιαφέρουν και τόσο.
Βήμα δεύτερο:
• Ιεραρχείς αριθμητικά (με 1, 2, 3…κλπ) τις σχολές της κατηγορίας Α από άποψη ενδιαφέροντος και προτίμησης πχ Α1, Α2, ….Α10. (Η σχολή Α1 μπορεί να ανήκει στο ένα πεδίο της επιλογής του και η σχολή Α2 στο άλλο. Προσοχή όμως να υπάρχει αριθμητική συνέχεια.
• Όταν τελειώσεις με τα τμήματα της κατηγορίας Α προχωράς στην κατηγορία Β και κάνεις το ίδιο συνεχίζοντας, όμως, με τον αριθμητικό δείκτη που σταμάτησες προηγούμενα πχ Β11,…Β22, τέλος συνεχίζεις και στην κατηγορία Γ πχ Γ23…κλπ.
Βήμα τρίτο:
Αν τώρα διαγράψεις τα γράμματα Α, Β, Γ, οι αριθμοί που παραμένουν δηλώνουν τη σειρά προτίμησης των σχολών επιλογής σου.
Συνοψίζοντας
 Σ΄ αυτό το σταυροδρόμι που έφτασες να είσαι περήφανος για τον αγώνα που έδωσες!
 Να θυμάσαι πάντα ότι δεν είσαι μόνος σου. Οι γονείς σου, οι καθηγητές σου και
οι ειδικοί σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού μπορούν να σε
συνδράμουν στις αποφάσεις σου.
 Η ζωή δεν αρχίζει ούτε τελειώνει με τη συμπλήρωση του
μηχανογραφικού……
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.