Μείνετε συντονισμένοι με το σύλλογο Τριτέκνων Αττικής μέσω της επίσημης σελίδας μας στο Facebook: Πατήστε ΕΔΩ καθώς και από αυτό το ΠΡΟΦΙΛ

2006 – 2024: 18 χρόνια προσφοράς στους ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ και στην Οικογένεια

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

Την διόρθωση των κοινωνικών κριτηρίων στο διορισμό των εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών ζήτησε η Πανελλαδική Ομοσπονδία Τριτέκνων (ΠΟΤ)

Πανελλαδική Ομοσπονδία Τριτέκνων (Π.Ο.Τ.)

Μακρυνίτσης 9,  ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ -  ΑΘΗΝΑΙ

Τηλ.: 6909065204 – 6932737727,  email:pespo3t@yahoo.gr

 

Την διόρθωση των κοινωνικών κριτηρίων στο διορισμό των εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών  ζήτησε η Πανελλαδική Ομοσπονδία Τριτέκνων (ΠΟΤ)

 

Την διόρθωση των κοινωνικών κριτηρίων στο διορισμό των εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών, ζήτησε η Πανελλαδική Ομοσπονδία Τριτέκνων (ΠΟΤ) μέσω του κ. Γεωργίου Καρασμάνη – Βουλευτή Πέλλας

Ακολουθεί η απάντηση της κας Νίκης Κεραμέως, Υπουργού Παιδείας:

Είπατε ότι ήταν επιλογή της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας ειδικότερα να καταργήσουν τα κοινωνικά κριτήρια πολυτέκνων, τριτέκνων και ατόμων με αναπηρία κατ’

αυτή τη διαδικασία τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Κύριε συνάδελφε, δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Η Κυβέρνηση δεν έχει καταργήσει κανένα τέτοιο κριτήριο.

Η τοποθέτηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες ή σε ομάδες σχολείων της περιοχής πρόσληψης διενεργείται βάσει των πινάκων του ΑΣΕΠ στη βάση του συγκεκριμένου ν. 4589/2019.

Άρα, στη διαμόρφωση των πινάκων έχουν ήδη ληφθεί υπόψη τα εξής κοινωνικά κριτήρια:

Για τη γενική εκπαίδευση ο αριθμός τέκνων μοριοδοτείται με τρεις μονάδες για κάθε ανήλικο τέκνο

για το οποίο ο υποψήφιος έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια ή άγαμο τέκνο και δεν έχει συμπληρώσει το 23ο έτος της ηλικίας ή σπουδάζει σε ΑΕΙ της ημεδαπής ή ομοταγές ίδρυμα της αλλοδαπής ή εκπληρώνει τη στρατιωτική του υποχρέωση και δεν έχει συμπληρώσει το 25ο έτος της ηλικίας.

Η αναπηρία 50% και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου, εφόσον ο έγγαμος βίος έχει διαρκέσει τουλάχιστον 4 έτη ή τέκνου. Σε περίπτωση αναπηρίας περισσοτέρων προσώπων, λαμβάνεται υπόψη μόνο το ανωτέρω ποσοστό αναπηρίας του ενός εξ αυτών. Η αναπηρία μοριοδοτείται εφόσον δεν οφείλεται κατά κανένα ποσοστό σε ψυχικές παθήσεις.

Για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση περιλαμβάνονται και εκεί κριτήρια τα οποία μοριοδοτούνται, σύμφωνα με όσα προβλέπονται για τους εκπαιδευτικούς της γενικής εκπαίδευσης. Αν οι λειτουργικές ανάγκες της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης δεν καλύπτονται από τους εκπαιδευτικούς που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα,

μπορεί να προσλαμβάνονται ως προσωρινοί ή ωρομίσθιοι κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους εκπαιδευτικοί που εντάσσονται σε επικουρικό αξιολογικό πίνακα με κριτήρια ένταξης,

μεταξύ άλλων, αν είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.

Σε περίπτωση τώρα ισοβαθμίας των υποψηφίων στον συνολικό βαθμό, προηγείται κατά σειρά ο υποψήφιος ο οποίος έχει περισσότερες μονάδες στα κοινωνικά κριτήρια.

Κατ’ εφαρμογή αυτού του νόμου, εκδόθηκε υπουργική απόφαση. Κατ’ αρχήν εδώ θέλω να πω ότι πράγματι είχαμε διαφωνήσει με τον συγκεκριμένο νόμο.

Πλην, όμως, ήταν πολύ σημαντικό να προχωρήσουν και οι μόνιμοι διορισμοί οι οποίοι πραγματικά ολοκληρώθηκαν και είναι οι πρώτοι που γίνονται στην ιστορία στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, καθώς επίσης και η κατάρτιση των νέων πινάκων, προκειμένου να προσμετρηθούν πιο γρήγορα η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών και τα προσόντα.

Έχουμε πει ότι σε επόμενο πλαίσιο που θα φτιάξουμε προφανώς τα κοινωνικά κριτήρια θα έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα.

Στην υπουργική απόφαση, λοιπόν, που εκδόθηκε κατ’ εφαρμογή αυτού του πλαισίου το οποίο ήταν ήδη, αν θέλετε, σε εφαρμογή προβλέπεται το κριτήριο τοποθέτησης. Είναι η σειρά κατάταξης στους αξιολογικούς πίνακες του ΑΣΕΠ. Συνεπώς οι αξιολογικοί πίνακες ήδη εμπεριέχουν τα κοινωνικά κριτήρια. Έχουν ήδη μοριοδοτηθεί τα κοινωνικά κριτήρια των υποψηφίων για τη διαμόρφωση της σειράς κατάταξής τους.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.